Information: Not Verified
Details: Date: 12 July 2008 Time: 9:30AM TO 5PM Venue: Hotel Bawa International, Nehru Road Extn, Near Domestic Airport, Vile Parle (East), Mumbai-99
SOFTWARE TESTING (Min 4 Years relevant experience)
Automated test scripts using QTP or Silk Test (Code: TQ1) Testing in Siebel Call Center Application (Code: TS2) Oracle Apps Order Management (Code: T03) Middleware Integration Testing such as ESB (Code: TM4)
Software Development (Min 4 Years relevant experience)
Microsoft .NET with experience in Winforms/ Webforms / ASP Com+ (Code: DN1) Winchill with experience in Jave, eMatrix, Agile PLM (Code: DW2) Aqualogic with domain experience in Order Management / Supply Chain (Code: DA3) Datawarehouse with experience in Informatca / Business Objects / SAS / MSAS / Teradata (Code: DD4) Oracle Apps - OM, AR, AP, GL (Code: DO5) Siebel EIM Developer (Code: DS6) Vistaar Developers / Pricing analytics tools like Zilliant / Rapt / Venova (Code: DV8) Java with Documentum and Endeca search engine exposure (Code: DJ9) Web Analytics developer with knowledge on Omniture / Visual Sciences / Click Stream (DW10)
Software Architect (Min 8 Years relevant experience)
Database
Architect with knowledge of rules of data normalization, data
modelling, database definition, design and configuration (Code: AD1) ETL Architect (Code: AD2) .Net Architect (Code: AN3) Siebel Architects with experience in Siebel Call Center, Analytics, Contracts, EIM & EAI (Code: AS4)
Database Administrators (Min 5 Years relevant experience)
Oracle
DBA with experience in Oracle 9i / 10g as DBA, preferably on Linux /
Unix platform. Knowledge in RAC, Dataguard and Oracle 10g preferred
(Code: DB1) SQL DBA with extensive experience in SQL Server 2000 & SQL Server 2005 as DBA (Code: DB2) Teradata DBA with knowledge in back up restore technology (Code: DB3) Oracle Apps DBA (Code: DB4)
We are also hiring for Delivery Manager / Program Manager / Business Analysts with 8+ years of experience (Code: MG1)
For more information visit Dell-ITcareers.co.in
Interested candidates MUST register their profile on the site
|